петак, 23. мај 2014.

Moka

Ne bih trošio puno reči na ovu kompaniju. Radio sam u proizvodnji peciva samo jedan dan, jer su mi radnici govorili kako platu nisu primili tri meseca, kako su firmu napustili radnici koji su radili oko 9 godina, jer ih niko nije plaćao, pa sam odmah odlučio da odem.
Moka je jedna od firmi čije se ime, kao npr. i Kalimero, raščulo po gradu, ali u negativnom kontekstu, radi se prekovremeno, u lošim uslovima, a pritom se plata ne prima mesecima.
Napomenuo bih da mi je gospođica na razgovoru za posao rekla kako to što se čuje po gradu nije istina i da su radnici primili sve plate, čak i pola plate za mesec u kom sam krenuo da radim (došao sam oko 20. u mesecu)... neverovatno čime se ljudi služe kako bi zaposlili nove "robove". I ovo je jedna od firmi koja konstantno zapošljava nova lica... pitam se zašto...!?

Нема коментара:

Постави коментар