недеља, 22. март 2015.

Akvapan Inženjering

Pre svega drago mi je što je ovaj blog sve posećeniji i što sam do sada iskrenim i dobronamernim savetima spasao mnoge ljude koji traže posao u našem gradu. Blog je stigao među prve u pretrazi na Google-u, pa kada se u ukuca "posao cacak" izađe upravo ovaj blog, trenutno na 3. strani u rezultatima!

Želim da skrenem pažnju i na Akva Pan Inženjering, u kome sam radio prošle godine (samo nedelju dana). Radio sam u proizvodnji (često se raspisuje konkurs za ovo radno mesto, verovatno zato što je jako dobro...). Posao je jako težak, bilo je leto pa smo morali raditi napolju na slaganju džambo vreća i to ceo dan, dva puta sam izgoreo na najjačem suncu, pritom poslovođa non stop stoji iza vaših leđa i prati šta radite. Dakle, radite sve živo pa sam tako nekoliko puta utovarao/istovarao plastične cevi itd. Atmosfera na poslu je užas, prljavo je i neuredno. Plata je kasnila, obećavali su isplatu za nekoliko dana, međutim su uvek našli izgovor da zovem drugi dan. Morao sam lično otići i tražiti svoj novac, dobio sam otprilike 7.000 dinara, a nisu me čak ni evidentirali kao radnika već sam im dao svoju evidenciju koju inače vodim kada radim negde, da bi znali koliko da mi isplate!? Dakle, bar u početku dobro je da vodite evidenciju, u slučaju nekih problema imate upisano kada ste i koliko radili.
U širokom luku zaobiđite ovu firmu, nažalost u njoj rade samo ljudi koji imaju ogromnu nuždu i koji moraju danas da se prehrane, jer su često pričali kako im je teško ali nemaju gde da odu. Tužno, ali tako je kod nas.

2 коментара: